ACTUEEL

Peter de Zwart vertrekt bij Elisabeth TweeSteden

Peter de Zwart wordt directeur Gezondheidszorg bij adviesbureau AT Osborne per half februari 2016. Momenteel is hij lid van de raad van bestuur van het Elisabeth TweeSteden ziekenhuis.

Peter de Zwart werkte eerder als behandelend arts, manager in de farmacie en partner bij een organisatieadviesbureau in de gezondheidszorg. Als lid van de raad van bestuur van het Elisabeth TweeSteden ziekenhuis was hij medeverantwoordelijk voor de strategische heroriëntatie van beide ziekenhuizen, inclusief de vertaling van de Regiovisie naar een fundamenteel andere organisatie van de ziekenhuiszorg in Midden Brabant. In lijn daarmee gaf hij richting aan het (brede) proces van fusie tot het Elisabeth TweeSteden ziekenhuis.

AT Osborne is in de gezondheidszorg, en in het bijzonder in de ziekenhuiswereld, betrokken bij transitievraagstukken op het gebied van huisvesting en vastgoed. Met het aantrekken van Peter de Zwart als directeur Gezondheidszorg geeft AT Osborne verder vorm aan haar nationale en internationale groeiambities in de zorgsector. Wim Demmers, algemeen directeur AT Osborne: “We zijn erg blij met de aanstelling van Peter. In zijn functie als directeur gaat hij, samen met een team van ervaren consultants, invulling geven aan ons strategische speerpunt om de bestaande dienstverlening op het gebied van huisvesting- en vastgoed in de gezondheidszorg uit te breiden met dienstverlening op gebied van bestuurlijke en bedrijfskundige transitievraagstukken.”

5 Reacties

om een reactie achter te laten

R. M. Dalmijn

3 december 2015

Beweging 3.0 is van harte gefeliciteerd !

R. M. Dalmijn

3 december 2015

Excuses, AT Osborne

Geert Crucq

6 december 2015

Geert Crucq 6 december 2015

Geert Crucq

6 december 2015

Geert Crucq 6 december 2015
Maak van die te lange naam ,ElisabethTweestedenziekenhuis ,
een verwijzende naam " Medisch Centrum Tilburg "
Dan heeft onze stad ook iets om trots op te zijn

D G o

7 december 2015

Peter, gefeliciteerd met deze stap. Heel veel plezier in je nieuwe job.

Top