Tech

One Shoe lanceert marketingplatform e-health

Bureau One Shoe lanceerde vandaag op de vakbeurs Zorg & ICT onder de naam Todae een nieuw specialistisch e-health-label. Met dit nieuwe label wil het reclame- en internetbureau al haar activiteiten op het gebied van e-health samenbrengen.

Todae richtzich op de ontwikkeling van gevalideerde en gebruiksvriendelijke e-health-oplossingen voor zorgorganisaties, ziekenhuizen en farmaceutische organisaties.

"De afgelopen jaren zien we dat eHealth een steeds specialistischere tak van sport is geworden", zei Todae-oprichter Michel van Velde bij de lancering. "Denk dan niet alleen aan kennis van web- en applicatieontwikkeling, maar ook aan aspecten als privacy, security, ISO/NEN-standaarden en niet te vergeten usability. We hebben hier de afgelopen jaren enorm veel ervaring in opgedaan, bijvoorbeeld met ThuisMeten (cVitals) voor FocusCura en Thuisarts.nl voor de Nederlandse Huisartsen Vereniging. Die ervaring bundelen we nu in Todae."

0 Reacties

om een reactie achter te laten
Top