Artikel

Digitale kansen voor de zorg

Datum: donderdag 1 april 2010Locatie: Media Plaza, UtrechtTijdstip: 14.00 uur tot 18.30 uurKosten: NIMA-lid: 100 euro, geen lid: 200 euroDoelgroep: Klantgerichte professionals in de zorg Organisatie: NIMAInschrijven: www.nima.nl

Twitter, LinkedIn, Hyves, weblogs… Zorgorganisaties moeten meer gebruik maken van sociale media voor het transparant beschikbaar stellen van informatie en een beter contact met de klant. Dit adviseert de Raad voor de Volksgezondheid en Zorg in het rapport Gezondheid 2.0 dat onlangs verscheen. Leer hoe jij de dialoog met je klant aan kunt gaan.

Deze middag praten we je bij op het gebied van digitale marketing en sociale media. Je hoort hoe bedrijven en zorginstellingen deze middelen succesvol inzetten. Hoe er geld aan verdiend kan worden. En hoe het kan bijdragen aan de merkwaarde. Kortom: je krijgt inzicht in de impact die digitale marketing kan hebben op jou, je organisatie of je merk!


>> Terug naar de agenda <<

0 Reacties

om een reactie achter te laten
Top