Op de bijeenkomst van Nima Marketing in de Zorg op 31 maart delen de winnaars van de Marketing in de Gezondheidszorgprijs van 2008 hun succescases.
Buurtzorg Nederland
De Marketing in de Gezondheidszorgprijs wordt jaarlijks toegekend aan een zorgorganisatie die zich weet te onderscheiden met zijn producten en innovatieve ontwikkelingen. Een sterke visie en het centraal stellen van de klant spelen een belangrijke rol. De jury koos in 2008 voor twee winnaars, namelijk Buurtzorg Nederland en MEE Zuidoost Brabant. Tijdens de sessie op 31 maart presenteren zij hun best practices.
MEE Zuidoost Brabant
Buurtzorg Nederland heeft een vernieuwend concept voor verpleging en verzorging aan huis ontwikkeld waarin zelfsturende teams van wijkverpleegkundigen met functionele ICT ondersteuning centraal staan.
MEE Zuidoost Brabant heeft de prijs gekregen voor het opvallende project ‘Beleef de BUZ’. MEE zet zich in voor de ondersteuning van meedoen in de samenleving door mensen met een beperking.
Meer informatie op Nima.nl