Reader Interactions

Reacties 3

  1. AvatarHugo van Hamersveld

    In het bericht is niet duidelijk wat de bron ervan is. Toch nuttig als het gaat om de betrouwbaarheid, Mijn vermoeden: niet een persbericht van Arkin, maar overgenomen uit Het Parool, aangezien hier dezelfde fout wordt gemaakt als in die krant over Jolande Sap.

    • Jantine AlbersJantine Albers

      Beste Hugo van Hamersveld,

      Onze informatie komt uit de persberichten van Arkin en Dijklander Ziekenhuis. Het persbericht van Arkin is ondertekend door Jolande Sap, namens de raad van toezicht van Arkin.

      Groetjes Jantine Albers

  2. AvatarPaul Wormer

    Jolande heeft vast niet ondertekend als ex SP politica….dat is ze namelijk niet 🙂