Mind Your Own Life heeft de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2010 gewonnen. Deze prijs gaat jaarlijks naar de zorgorganisatie die het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing.
‘Moeilijk bereikbaar’
Mind Your Own Life is een digitaal platform waar jongeren met al hun vragen over gezondheid, welzijn en geluk terecht kunnen. Met een anonieme, laagdrempelige aanpak wil Mind Your Own Life er toe bijdragen dat jongeren tijdig hulp zoeken bij problemen. De jury onder voorzitterschap van bestuurder Pauline Terwijn van de Saxenburgh Groep is vooral te spreken over de innovatieve aanpak van de Haagse organisatie. “Mind Your Own Life heeft ingewikkelde onderwerpen toegankelijk gemaakt voor een moeilijk bereikbare doelgroep”, aldus de jury. “De organisatie maakt gebruik van interactieve manieren die bij de jongeren aansluiten en denkt echt vanuit deze doelgroep. De case is goed onderbouwd en meetbaar gemaakt.”
Shortlist
Mind Your Own Life werd door zowel de jury als het publiek tot winnaar gekozen uit een shortlist van drie finalisten. De overige kanshebbers waren Mom in Balance en GezondShop/Thuiszorg West-Brabant. De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs is een initiatief van het expertiseplatform NIMA Marketing in de Zorg. Het platform is opgericht voor en door mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg en profileert het marketinggedachtegoed, discussieert over zorgvraagstukken en ontwikkelt innovatieve ideeën.