Skipr is voor het tweede opeenvolgende jaar genomineerd voor de LOF Prijs voor vakinformatie. Skipr dankt de nominatie aan de introductie van de social media mashup. Daarmee is Skipr één van de eerste titels in Nederland die Twitter, Facebook en LinkedIn geïntegreerd inzet voor communicatie rond zorginhoudelijke items.
Mashup
De mashups die nu onder de vlag van Skipr actief zijn hebben betrekking op ondermeer Participatie en gezondheid en Moedig leiderschap. In 2011 volgen nog ettelijke nieuwe interactieve communities. De LOF Prijs voor Vakinformatie is de jaarlijkse kwaliteitsprijs voor vakinformatieve en professionele producten en diensten voor beroep en bedrijf. Aan de prijs is een geldbedrag verbonden van tien duizend euro.
Ondernemerschap
Voor 2011 zijn vijf kandidaten genomineerd. “De genomineerden geven een heel mooi beeld van inspirerende innovaties en creatief ondernemerschap”, aldus de jury-voorzitter Lize Alink. Naast Skipr zijn de genomineerden 360 graden Marketing Solutions van Reed Business, Duurzaam Gebouwd van CEO Media, food inspiration magazine met shoot my food en REAXYS van Elsevier.