Suzanne Ekel, hoofd marketing van Twitter Nederland is de slotspreker van de derde editie van het Zorgmarketingfestival (ZMF14). Dit heeft het festival, dat plaatsvindt op 23 september in Maarssen, bekend gemaakt.
Als Managing Director werkzaam bij Monsterboard werd Ekel ooit uitgeroepen als M@rketeer van het Jaar. Aan het roer van het marketing team van Twitter Nederland laat ze tijdens ZMF14 zien welke kansen Twitter biedt met ‘realtime marketing’, óók in de zorgsector.
Sprekers
Schrijver Kluun zal ZMF14 openen en sluiten. Daartussendoor zijn vier parallelrondes. Daarin spreken onder andere Annemiek Schut van Woonz.nl, Bianca van Zwol van Branddoctors, trendwatcher Aafje Nijman. Bezoekers kunnen ook kiezen voor Jan Oostenbrink van het Franciscus Ziekenhuis over samenwerking als specialisatie, Betty Munnik van Vecht en IJssel over innovatie in de ouderenzorg of Esther van Dijk van Menzis over daad en kracht in de thuiszorg. In de dragon’s den presenteren medische startups hun ideeën.
Het complete programma staat op zorgmarketingfestival.nl.