Heeft u voldoende grip op uw organisatie? Weet u zeker dat uw operationele doelstellingen in uw ziekenhuis op tijd gehaald gaan worden? HighCare Interim&Advies biedt u de oplossing.
Het is tijd voor de ontwikkeling en inzet van de leidinggevende “nieuwe stijl”.Het besturen van ziekenhuizen is een vak apart. De interne dynamiek is vaak complex en de doelstellingen ambitieus.Vaak heerst er nog geen cultuur waarbij nadrukkelijk wordt afgerekend op het resultaat.
De ogenschijnlijk meest eenvoudig acties duren vaak langer dan beoogd en bieden geen garantie dat de doelstelling ook werkelijk behaald gaat worden. Binnen de zorg is behoefte aan leidinggevenden “nieuwe stijl”. Een leidinggevende die de interne krachten van ziekenhuizen kent en deze weet in te zetten voor het tijdig behalen van de afgesproken (operationele)doelstellingen.
De succesvolle aanpak van HighCare Interim&Advies
HighCare Interim&Advies heeft met haar aanpak aangetoond ziekenhuizen op succesvolle wijze te kunnen ondersteunen. Door het inzetten van een interim-leidinggevende van HighCare Interim&Advies worden meetbare en dus herkenbare resultaten geboekt. De interim-leidinggevenden van HighCare ondersteunen u tevens bij de ontwikkeling van uw zittende leidinggevenden. Uw leidinggevenden maken kennis met de werkwijze van een leidinggevende “nieuwe stijl”.
HighCare Interim&Advies is ontstaan uit HighCare detachering. HighCare Detachering is al meer dan 10 jaar succesvol actief in de zorg en is de trendsetter op het gebied van het detacheren van specialistisch ziekenhuis personeel. HighCare kent de zorg van binnenuit.
De focus
HighCare Interim&Advies richt zich op het aanbieden van interim-leidinggevenden op het niveau van teamleider en afdelingsmanager
De aanpak
Alle interim-leidinggevende van HighCare Interim&Advies beschikken over een brede en ruime ervaring en maken gebruik van de succesvolle HighCare methodiek. Mede hierdoor zijn zij instaat om de strategische doelstellingen van uw organisatie naar overzichtelijke operationele activiteiten te vertalen.
HighCare interim-leidinggevenden zijn in vaste dienst van HighCare Interim&Advies. Deze werkwijze biedt een prima basis voor coaching, intervisie en het delen en ontwikkelen van expertise.
Onze expertise
De interim-leidinggevenden van HighCare Interim&Advies beschikken over een ruime expertise op het gebied van procesmanagement, capaciteitsmanagement, planningsmethodieken, (patiënten)logistiek, verandermanagement en cultuurbeïnvloeding, en specifieke kennis op gebied van OK-, IC-, CCU- en SEH-processen. Uitgangspunt is dat deze expertise wordt ingezet voor het realiseren van praktische en aantoonbare resultaten.
De kennismaking
Ik. Kars Tolsma, directeur van HighCare Interim&Advies ben graag bereid om u vrijblijvend te adviseren over de keuzes die u in uw specifieke situatie kunt maken. Heeft u interesse? Vraag een brochure aan of neem contact met mij op voor een persoonlijk gesprek.
Drs. Kars Tolsma, directeur
HighCare Interim&Advies
T. 010 225 11 133
M. 06 122 42 655
www.highcareinterimenadvies.nl
Info@highcareinterim.nl