Brijder verslavingszorg, de St. Anna zorggroep in Geldrop en V&VN zijn genomineerd voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009. De prijs is bedoeld voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing in 2009.
Genomineerde initiatieven
Brijder verslavingszorg is genomineerd voor E-health in de verslavingszorg. Brijder is in korte tijd marktleider geworden door inzet van internet om een nieuwe markt en doelgroep te bereiken. De St. Anna zorggroep is het medisch sportgezondheidscentrum TopSupport gestart. Hier komen sporters van alle niveaus, mensen met een actieve levensstijl en bedrijven voor preventieve beweegprogramma’s, sportmedisch advies en begeleiding, sportmedische keuringen en sportfysiotherapie en revalidatie. Dit initiatief is genomineerd vanwege de visie, het concept en de manier waarop het onderzoek tot stand is gekomen. De laatste genomineerde is V&VN voor de marketing gericht op verpleegkundigen. Pluspunten van de marketingstappen die V&VN heeft doorlopen zijn de methodische en praktische aanpak en de goede resultaten.
Prijsuitreiking
De jury koos in 2008 voor twee winnaars, namelijk Buurtzorg Nederland en MEE Zuidoost Brabant. De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009 wordt uitgereikt tijdens het NIMA Jaarcongres Marketing in de Zorg op 30 november.
>> Skipr daily en Skipr weekly<<
Skipr daily brengt u elke ochtend voor 8:00 uur een overzicht van het meest actuele nieuws. Abonneer u gratis op deze dagelijkse e-mailnieuwsbrief. U kunt de Skipr daily personaliseren door zelf de voor u interessante rubrieken te kiezen. Daarnaast biedt Skipr weekly u elke zondagochtend om 8:00 uur een weekoverzicht van het belangrijkste nieuws. Registreer u voor de Skipr weekly.